Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
职场话题
兄弟们,去日本工作怎么样?
zarvin
·
Dec 18, 2025
· 615 views
This topic created in 188 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
新闻上面在说:
1 、日本已经走出了失落的 30 年,我们可能正在走小日子的老路。
2 、日本工资水平在增长,日本在加息。我们和小日子十年期国债收益率倒挂。
那么去日本工作怎么样?卷不卷?
No Comments Yet
日本
工作
薪资
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
1109 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 30ms ·
UTC 18:12
·
PVG 02:12
·
LAX 11:12
·
JFK 14:12
♥ Do have faith in what you're doing.
❯