zarvin

兄弟们,去日本工作怎么样?

  •  
  •   zarvin · Dec 18, 2025 · 615 views
    This topic created in 188 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
    新闻上面在说:
    1 、日本已经走出了失落的 30 年,我们可能正在走小日子的老路。
    2 、日本工资水平在增长,日本在加息。我们和小日子十年期国债收益率倒挂。
    那么去日本工作怎么样?卷不卷?
    No Comments Yet
    About   ·   Help   ·   Advertise   ·   Blog   ·   API   ·   FAQ   ·   Solana   ·   1109 Online   Highest 6679   ·     Select Language
    创意工作者们的社区
    World is powered by solitude
    VERSION: 3.9.8.5 · 30ms · UTC 18:12 · PVG 02:12 · LAX 11:12 · JFK 14:12
    ♥ Do have faith in what you're doing.