Home
Sign Up
Sign In
V2EX
›
问与答
想问一下,还有活跃在 ebs 开发的程序员吗?
reus5031
·
Nov 26, 2017
· 2078 views
This topic created in 3133 days ago, the information mentioned may be changed or developed.
最近刚入行 erp 这个行业,主要是进行 ebs 的二次开发,感觉遇到很多问题也无法下手,很多论坛讨论的活跃也特别少,就想在 V2EX 问一下,从事这个开发的人还多吗?
No Comments Yet
EBS
V2EX
ERP
开发
About
·
Help
·
Advertise
·
Blog
·
API
·
FAQ
·
Solana
·
5659 Online
Highest 6679
·
Select Language
创意工作者们的社区
World is powered by solitude
VERSION: 3.9.8.5 · 30ms ·
UTC 02:54
·
PVG 10:54
·
LAX 19:54
·
JFK 22:54
♥ Do have faith in what you're doing.
❯